Mag. (FH), MSc Claudia Kummer

Mag. (FH), MSc Claudia Kummer
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Ausbildung
Expertise
Grohs, R. / Ebster, C. / Kummer, C. (2011). SEMAFO7. Skala zur Messung sozialer Erwünschtheit in der Marktforschung, in: Zentrum für Psychologische Information und Dokumentation (ZPID) (Hrsg.), Elektronisches Testarchiv. Trier: ZPID. URL: http://www.zpid.de/index.php?wahl=products&uwahl
=frei&uuwahl=testarchiveintro (Stand: 30.08.11)
König, B. / Kummer, C. (2011): Die Lehre qualitativer Marktforschung ? eine multiperspektivische Evaluierung didaktischer Erfahrungen. Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research, Vol. 12(2), Art. 4, URL: http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:0114-fqs110240
Kummer, C. (2009): Exploring the Implementation of Peer Group Supervision in a Business Bachelor Programme, in: International Association of Technology, Education and Development (Hrsg.): EDULearn09 Conference Proceedings, Barcelona/Burjassot 2009
Kummer, C. / Semmler-Matosic, T. (2013): Designing a Peer Consultation System to Support Students in Writing their Post-Graduate Theses - Experiences from a UAS Business Master's Programme, in: Intern. Association of Technology, Education and Development (Hrsg.): INTED2013 Conf.Proc, Valencia 2013
Kummer, C. / Semmler-Matosic, T. (2012). Peer Groups im Diplomandenseminar ? Studierende begleiten Studierende beim Schreiben der Diplomarbeit. Poster-Präs./ Bologna-Tag des OEAD 2012 in St. Pölten.